Ga naar inhoud

re

Aanbevolen berichten

hallo

zou graag mijn laptop , en desktop pc delen , en misschien de ipad erbij maar even beginnen met de laptop en desktop

lijk iets printen met laptop ,waar printer aan desktop pc hangt , en iets halen uit mijn andere pc zonder ik naar deze moet gaan kijken ,kan dat ? begrijp jullie mijn

alvast bedankt hoor:rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je op de Desktop of laptop de thuisgroep al aangemaakt volgens onderstaande methode?

• Open Thuisgroep door vanaf de rechterrand van het scherm te vegen en te tikken op Zoeken. Als u een muis gebruikt, wijst u de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar beneden en klikt u op Zoeken. TypPc-instellingen wijzigen in het zoekvak en tik of klik op Thuisgroep.
  • Tik of klik op Maken.
  • Selecteer de bibliotheken en apparaten die u met de thuisgroep wilt delen.

Dan dien je de andere PC lid te maken van de reeds gemaakte thuisgroep met het wachtwoord ervan.

Ga als volgt te werk om lid te worden van een thuisgroep op de pc die u aan de thuisgroep wilt toevoegen:

• Open Thuisgroep door vanaf de rechterrand van het scherm te vegen en te tikken op Zoeken. Als u een muis gebruikt, wijst u de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar beneden en klikt u op Zoeken. TypPc-instellingen wijzigen in het zoekvak en tik of klik op Thuisgroep.
  • Typ het wachtwoord van de thuisgroep en tik of klik vervolgens op Lid worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.