Ga naar inhoud

windows sidebar

Aanbevolen berichten

Het bestand heeft nochthans niet de extentie van een afbeelding :hmmmm:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sinds een update enkele maanden geleden is mijn windows sidebar verdwenen

Microsoft heeft een tip gekregen van beveiligingsmensen dat hun Windows Sidebar onveilig is. Microsoft raadt iedereen aan om de sidebar te verwijderen. Het kan zijn dat Microsoft dit automatisch bij u gedaan heeft, door die update. Aangezien u nog Vista gebruikt ipv Windows 7, kan het zijn dat die toepassing nog kwetsbaarder is en deze door de update is verwijderd door Microsoft.

Lees meer:

Nieuws | Microsoft Sidebar in Windows is onveilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

t.a.v. Kweezie Wabbit: Ik heb via cc cleaner "alle geselecteerde fouten" hersteld. Ik zie geen veranderingen t.o.v. mijn vorige bericht. Heb je nog een idee of zal ik maar, gezien het bericht van Kurrt, de sidebar vergeten? Hier wordt toch niemand vrolijk van?

aangepast door harryzelf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was dus niet op de hoogte van het artikel dat kurtt aanhaalde.

Maar het is dus zoals kurtt al zei: misschien heeft microsoft door middel van een update ofzo de sidebar verwijderd of onbruikbaar gemaakt en dan is het niet verwonderlijk dat wij de sidebar niet (meer) aan de praat krijgen.

Als je wil, kan je de fix op deze pagina nog eens proberen.

Er is een fix om de sidebar in te schakelen en een om hem uit te schakelen.

Probeer misschien eerst fix 50906 (inschakelen) en als daarmee de sidebar nog niet werkt, kan je de andere fix gebruiken om de sidebar op een gecontroleerde en correcte manier uit te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.