Ga naar inhoud

USB stick belgacom software ?

aussie

Aanbevolen berichten

Dag Aussie en Asus,

Niet dat ik hier wat kennis van heb of zo maar als iemand Engels kan lezen is hier een site over Vodafone and Windows 8

Vodafone Support for Vodafone Mobile Broadband and Windows 8

Ik meen hierin te begrijpen dat men bij Vodafone bezig is werk te maken van nieuwe sticks voor Windows 8

How will Vodafone Mobile Broadband work with Windows RT?

If you have purchased a Windows RT machine such as the Microsoft Surface® and it does not have a built in modem then you will not be able to use your existing device. This is because Windows RT only supports Windows 8 compatible modems, Vodafone are launching a number of these modems over the coming year to replace our existing devices.

Maar er zou toch een mogelijkheid zijn om uw oude stick te kunnen gebruiken op voorhand dat het een Windows 7 Mobiele Breedband stick is:

The Vodafone Windows 8 App will only work with new Windows 8 approved devices or, Windows 7 Mobile Broadband devices. To ensure the Windows 7 device is recognised you will first have to install the connection manager from the device.

Hier laat men dus weten dat om de Windows 7 Mobiele Breedband te kunnen gebruiken je eerst de "connection manager" van uw toestel moet installeren.

Daarna zou Windows 8 uw stick moeten kunnen herkennen en de drivers automatisch ophalen.

Als je een ouder netwerk adapter of modem hebt, dan heb je de laatste versie van Vodafone Mobile Broadband of Vodafone Mobile Connect nodig om met Windows 8 een verbinding tot stand te brengen.

However, if you have an older network adapter or modem device you will need to use the latest version of Vodafone Mobile Broadband or Vodafone Mobile Connect to manage your Windows 8 connection.

Om de laatste versie van Vodafone Mobile Breedband te verkrijgen kan je naar deze link gaan:Vodafone Mobile Broadband Support - Latest Mobile Broadband software

Opgelet: de pagina zal automatisch uw besturings programma herkennen!

Vodafone Mobile Broadband Software

It looks like you are using a PC (zegt men hier in mijn geval!)

dus let op en zorg dat je de computer gebruikt waarvoor je de software nodig hebt!

Daaronder heb je een venstertje (Vodafone Mobile Broadband Software) met twee mogelijkheden (zie screenshot):

[ATTACH=CONFIG]26831[/ATTACH]

Software voor PC en software voor Mac met voorkeuze mogelijkheden.

Kies de gewenste mogelijkheid en klik op het pijltje dat dan uw pc software pakket zal laten zien (in mijn geval is dat versie 10.3.401

Zie screenshot:

[ATTACH=CONFIG]26830[/ATTACH]

klik als je de keuze hebt gemaakt op "Go" en haal je software op.

zie screenshot:

[ATTACH=CONFIG]26832[/ATTACH]

ik hoop dat dit kan helpen, ik weet het niet zeker maar Asus kan dit misschien bevestigen.

- - - Updated - - -

Ook kan deze link misschien nog wat bijdragen aan uw zoektocht:

http://www.business.vodafone.com/site/bus/public/enuk/support/10_productsupport/usb_stick/p_usb_stick_2row.jsp?2

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.