Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Mijn broer heeft pas een nieuwe MP34 gekocht maar krijgt hier geen muziek opgezet.

Ik heb er ook eens henen gekeken en blijkbaar is er toch iets mis.

Blijkbaar moet de harde schijf hiervan eerst geformateerd worden maar hij zegt dat dit maar 1 mb ( zou toch een gig moeten zijn ongeveer) groot is en het formatteren lukt ook niet want er word dan een foutmelding gegeven.

Het installeren van de driver( het is chinese software, zie bijlage) lukt ook niet echt. ( programma loopt vast) .

Ik weet dus niet wat ik moet doen.

Iemand een idee?

post-2940-1417703758,8796_thumb.jpg

Geplaatst:

Als je met je pc via schijfbeheer (dus configuratischerm - systeembeheer - computerbeheer) gaat kijken; hoe groot herkend hij de schijf daar dan?

Ben je zeker dat het een speler is die met drag & drop werkt, en dat je hem dus gewoon als een usbstick kan benaderen, of kan het zijn dat het gelijk een ipod is dat je een bepaalde (die chinese) software gewoon nodig hebt?

Geplaatst:

als je in apparaatbeheer kijkt zul je waarschijnlijk een geel vraagtekentje zien staan (je komt in apparaatbeheer door het windowsteken tussen de ctrl en de alt in te drukken en tegelijkertijd de pauze/break knop)

dan selecteer je het tabblad hardware en dan klik je op de knop apparaatbeheer

nu zit je in apparaatbeheer.

als je die MP34 hebt aangesloten, en er staat daar een geel vraagtekentje (of meedere -hopelijk niet-)

dan moet je die dubbelklikken en dan krijg je een nieuw schermpje.

daarin moet je het tabblad stuurprogramma hebben, en klik je op stuurprogramma bijwerken.

je krijgt weer een nieuw schermpje daar moet je het bolletje nee, nu niet selecteren. en op volgende drukken.

nu moet je het bolletje wat voor ik wil zelf kiezen(geavanceerd) staat aanzetten. en op volgende drukken.

nu zorg je dat het bovenste bolletje (met: op onderstaande ....) aan staat EN alleen het hokje met: Ook op deze lokatie zoeken aan staat.

en druk dan op bladeren.

selecteer nu de cd die erbij zat (die chinese drivers) en nu zou je op ok moeten kunnen klikken, kan dat niet moet je elke map één voor één even afgaan met dezelfde stappen als ik ze net zei.

klik dus op ok en op volgende, hij is nu bezig met de hardware te installeren, geeft hij op het einde de melding:

Deze hardware kan niet worden geïnstalleerd, dan is er iets fout met het mapje, dus heb je de verkeerde map gekozen.

kom je er erachter dat die melding bij alle mapjes zo is, kan het zijn dat de drivers niet voor jouw pc geschikt zijn, OF op de cd staan geen drivers.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.... (laat het me weten :) )

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.