Ga naar inhoud

game PC

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik had een week geleden een topic geplaatst over een editing PC.

Nu had ik bij een vriend enkele PC games gespeeld en deze waren supervet!

Dus ik zou graag wat meer uitgeven aan een mooie game PC.

-Waarvoor heb ik een PC nodig ? Om toch wel wat op te gamen en te editen. Hij moet league of legends zeker op high kunnen spelen.

-Wat is mijn budget ? Ik had graag onder de 800 gebleven.

-Een merkcomputer of een samenstelling ? Een samenstelling.

-Ga ik overklokken ? Hier ga ik me niet mee bezig houden :-)

-Ga ik later upgraden ? Waarschijnlijk wel. Maar dit zal dan met een extra SSD of meer RAM zijn. Ik denk niet dat ik een extra GPU ga kopen. Het kan wel zijn dat ik die ga vervangen maar dit zal pas na een paar jaar zijn.

-Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? Liefst wel.

-Ga ik zelf assembleren ? Ja. Dit scheelt ook al een beetje in prijs en ik doe graag dingen zelf :-)

-Heb ik een besturingssysteem nodig ? Nee, ik download een trial van w8 en zet er een crack op.

-Ga ik zelf installeren ? Ja

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Ik wil graag een videokaart van de nieuwe 700reeks bij nvidia.

-Heb ik nog randapparatuur nodig ? Het zou leuk zijn moest er of een monitor of een toetsenbord/muis bijzitten.

-Heb ik specifieke wensen ? Ik woon zelf in België. Azerty lijkt me wel een betrouwbare website maar moesten er andere goede websites zijn waar ik kan bestellen mag dit altijd.

Alvast bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! :-)

Enkel de processor is iets minder. Maar hier ga ik toch de i5 4570 nemen en dan betaal ik wat meer.

Ik ga dit toch pas aanschaffen midden Augustus dus dan dalen de prijzen van de GPU wat denk ik.

Kan je met deze samenstelling League of legends en bv. Farcry 3 op ultra spelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.