Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een aantal mails importeren in Windows Live Mail van een nieuwe laptop. Export uit Windows Mail (Vista) lukte wel. Maar ik wil enkel een aantal mails bij Postvak IN overbregen, in dezelfde volgorde als de vorige (zie mail)

Bij het importeren komen die niet in volgorde te staan in map Postvak in maar Geimporteerde map. Verslepen kan ook niet?

post-1879-1417705478,1689_thumb.jpg

Geplaatst:
Maar ik wil enkel een aantal mails bij Postvak IN overbregen, in dezelfde volgorde als de vorige (zie mail)
Om hoeveel mails gaat het?

Je kan ook deze methode gebruiken.

Maak een nieuwe map aan op je bureaublad en sleep de gewenste mails gewoon vanuit het "postvak in" naar deze map.

Kopieer deze map naar een stick en plug de stick dan in op de nieuwe pc en open de map met de mails.

Je kan nu de mails wanuit de map gewoon naar het "postvak in" slepen.

Geplaatst:

Het zijn +/- 200 mails. Slepen lukte dan toch.

Het zijn details, maar mijn onderverdeling A,B,C,D,... vd map post In staan niet alfabetisch. Ook als ik 1,2,3,... probeerde staan deze niet numeriek onder elkaar.

Wat de bedoeling van Snelle Weergave? Ik werk met meerdere mailadressen en vroeger kwamen deze samen binnen, nu apart per mailadres. Is de Snelle weergave het zelfde als de onderverdeling eronder?

post-1879-1417705485,9716_thumb.png

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.