Ga naar inhoud

Gaming Laptop aanschaffen.

Gast Gornsfall

Aanbevolen berichten

Gast Gornsfall

Hallo !

Ik zou graag nu nieuwe gaming laptop kopen omdak ik zal verhuizen en heb daar niet genoeg plaats voor mijn reuze desktop.

Ik heb al wat rondgekeken online en zou eerlijk gezegd echt graag een alienware kopen ook al zeggen er zoveel mensen dat die overrated is nuja..

Het model alleen al vind ik mega vet maar wil me natuurlijk niet alleen daarop baseren..

Wat denken jullie dat nu top notch is qua prijs/kwaliteit?

Ik heb een budget van 2500€, het komt nu ook niet meer op 300€ meer of minder..

Laat jullie maar horen!

greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alienware heeft inderdaad hele leuke toestellen, maar die zijn verschrikkelijk duur, erg dik en hebben een vreselijke batterijduur. ASUS heeft in haar Republic of Gamers serie een aantal erg interessante gaminglaptops te koop, de meeste prijs/kwaliteit vind je rond het prijspunt van 1500 euro, maar het model van 1800 biedt toch nét dat ietsje meer. Woon je in België of Nederland? Dan kunnen een aantal laptops voorstellen (België en Nederland hanteren verschillende toetsenbordindelingen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gornsfall

Ik woon in Belgie. Het robuste van alienware is eigenlijk wel mijn smaak, en om te gamen zal denk ik gelijk welke laptop meestal toch altijd in het contact zitten.

Ik ga even een kijkje nemen naar Asus. Maar is dat wel mogelijk voor 1800€ al een top laptop? Ik wil echt wel een high end pc. :)

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gornsfall

Weet iemand of de alienware 18" bestelbaar is in Belgie? Misschien ligt het aan mij maar ik vind het niet.. alleen op de us site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het 18 inch model van Alienware is inderdaad niet verkrijgbaar in België, enkel in Amerika.

Hier vind je het topmodel van ASUS op gebied van gaming laptops, de G75VX-CV078H. Hiermee haal je een erg goed uitgeruste laptop in huis met zeer goede gaming performance. Het scherm is trouwens in 3D, wat natuurlijk mooi meegenomen is.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gornsfall

Heeft asus ook custom laptops? Die asus lijkt me wel in orde maar ik zou toch graag nog enkele upgrades maken. Ik vind bij geen enkele ander merk een optie om verder de laptop uit te breiden? of is dit enkel bij alienware mogelijk?

Veronderstel dat uw budget 3000€ is welke gaming laptop zou u kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.