Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er iemand al ervaring mee ? Ik zou graag weten of het systeem enige invloed heeft op het gebruik van de (smart)TV . Want mijn CI+ zal van Telenet zijn en mijn internet van Belgacom. Bij het gebruik van de digicorder is er in elk geval geen probleem.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Geen ervaring mee, maar ik vond hier en hier (in de tweede link staan aardig wat commentaren te lezen) al wel enige info voor je.

De lijst met compatibele TV-toestellen kan je hier raadplegen.

Geplaatst:

Een hele boterham, die reacties... Toch bedankt.

Ik heb het spul besteld, al was het maar om van die tweede afstandsbediening af te zijn. Als het tegenvalt heb ik toch nog altijd de digicoder...

Trouwens, ik kijk héél weinig tv.

Geplaatst:

Voor wie het interesseert:

Mijn eerste ervaring met de CI+module is eerder teleurstellend: Géén stop/terugspoel (tenzij met USB); Géén programmagids; Géén mogelijkheid om programma's te programmeren (laten starten als het tijd is). :toilet:

Toch wil ik niet te snel oordelen, misschien (waarschijnlijk) heb ik alle mogelijkheden nog niet ontdekt. :alberteinstein:

Anderzijds ben je van een reeks vervelende kabels verlost en het beeld is aanmerkelijk scherper alsook de klank. En er is maar één afstandsbediening nodig (die van de TV). :congrats:

Geplaatst:

Hoewel Telenet me vertelde dat de twee systemen niet samen konden worden gebruikt, heb ik ontdekt dat het wel kan.

Via de knop ,,source'' (afstandbediening tv) kan er worden geswitcht. Hierdoor gaat dus geen enkele functie verloren. Mooi. Er kan dus worden gekeken via de kabel, digicorder, ci+, of internet... Wat een luxe. :welkom:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.