Ga naar inhoud

modem of switch vervangen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb het volgende gedaan, heb reset knop ingedrukt, stroom uitgetrokken en direct terug ingestoken en daarna reset knop gelost.

Resultaat, lampjes van LAN en WLAN pinken...

Eerst vindt mijn laptop de access point, en als ik wil inloggen krijg ik hetzelfde probleem, dat hij geen verbinding kan maken met de access point...

Daarna staat hij zelfs niet meer in mijn lijst van beschikbare netwerken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is wel bizar dat mijn andere access-point dit ook heeft hé...terwijl die wel jonger is...ook niet meer van de nieuwe versie, maar toch...

Het access-point DWL-2000AP+ heb ik indertijd enkel vervangen omdat mijn voeding stuk was. En aangezien Telenet geen voeding los verkoopt heb ik ineens een andere access-point gekregen...dus eigenlijk was hier niets verkeerd mee.

Het bizarre is ook dat dit begonnen is als ik mijn switch vervangen heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegi

Hoe bizar kan het nog worden...Had mijn laptop verbonden met access point en in mijn netwerklijst krijg ik mijn access point erbij? Terwijl die los staat van mijn switch. Heb hem daarna in mijn uitgang voor mijn digicorder gestoken, boven in mijn living, dus dan staat hij ook in verbinding met mijn switch. En toen werkte hij weer. Het is precies als ik hem uittrek en terug insteek, dat hij zend en als ik mijn laptop dan afsluit en terug opzet, vindt hij mijn access point wel maar kan hij geen verbinding maken?!

Heb ook via uw link de software van access point manager binnengehaald, maar als ik die wil opstarten krijg ik dit: Exception EOleSysError in module Airplus_Manager.exe at 000739DDKlasse is niet geregistreerd...?

Nu ga ik via LAN die firmware eens binnenhalen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.