Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb ook problemen met .dll files maar er heeft nog niemand mijn vraag beantwoord :(. Misschien heb je dezelfde problemen als mij, hier is de link naar mijn topic:http://www.pc-helpforum.be/f167/problemen-met-dll-files-video-card-62387/

Ik heb even naar je thread gekeken en wat mij opvalt is dat ook jou pc is samengesteld door een pc winkel. Hoop wel dat iemand ons kan helpen, anders moet ik hem als laatste optie terug gaan sturen.

Geplaatst:

Ik heb het probleem opgelost door Windows 7 opnieuw te installeren, films en muziek stond toch op een losse hdd. Denk dat ze bij het installeren van mijn pc iets niet goed gedaan hebben, iig het los downloaden van dll bestanden kan ik na het opsporen van meerdere threads niet aanmerken want een dll error is een topje van de ijsberg nooit het probleem zelf. Toch bedankt voor de hulp, probleem is opgelost in ieder geval.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.