Ga naar inhoud

PC Valt uit.


athrun

Aanbevolen berichten

Hallo,

Tijdens het gamen (World of warcraft) rondom valt mijn pc af-en toe uit zonder enig reden word er nu wel een beetje moe van.

Kan dit komen door dat het te warm op mijn kamer is?

Dit is speccy log, net naar dat de pc is uitgevallen!

http://speccy.piriform.com/results/578phJbgTcjIljGOdYOhFl7

hopelijk weten jullie een oplossing!

Thanks, Athrun.

PS: Dit is mijn Kast waar alles in zit

PRODUCT DETAIL - MS-TECH Technology

aangepast door athrun
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je CPU is hier al afgekoeld tot zo'n 45°C, maar je moederbord heeft op het moment dat je het Speccy logje maakte nog een temp. van zo'n 57°C wat mogelijk toch wel op een hitte probleem wijst.

Als ik je kast zo zie zitten er blijkbaar fans genoeg in, maar deze fans zijn voorzien van stoffilters blijkbaar.

Hoe is het gesteld met deze filters, zijn ze zuiver en hoe zit het met het stofgehalte in je pc?

Als je het hebt over warm op men kamer over welke temperaturen hebben we het dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb geen idee wat je bedoelt met de fans stoffilters zijn? Bedoel je dat ze niet koelen maar stof opvangen? Zal vanmiddag even kijken of ze stof vrij zijn dat zijn ze wel aan de buiten kant, en mijn kamer is redelijk warm als ik moet schatten wel z'n 22 graden misschien meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, heb de voorste schoon gemaakt zat bomvol met stof, heb dat nu schoon maar kwam achter dat er geen achter koeler in mijn pc zat, Zou het een optie zijn om daar 1 aan toevoegen zodat m'n pc niet meer uitvalt?

Zoja, welke zou ik doen dan bestel ik het meteen, Heb zo bouwvak en ga niet op vakantie en wil wel wat tijd achter pc zitten zonder dat ie uitvalt namelijk.

Pc is voor de rest ook Stof vrij zelfs de filters/fans aan de zij kant.

aangepast door athrun
Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorste fan die je schoon hebt gemaakt blaast de lucht in je kast neem ik aan.

Ik vermoed aan de afbeeldingen die ik kon vinden van je kast dat er in het zijpaneel ook fans zitten, blazen deze lucht in je kast of blazen ze lucht naar buiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.