Ga naar inhoud

Klantenkaartjes

tasjake

Aanbevolen berichten

als ik dit doe zet hij de afbeelding gewoon op de volgende pagina

Gaat het in dit geval nog altijd over dezelfde klantenkaart?

Als die afbeelding op de volgende pagina terecht komt zal het hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt worden omdat er nog te weinig ruimte op die pagina is en of in combinatie met een te grote afbeelding.

Een afbeelding kan je van afmeting veranderen door er op te klikken, je krijgt dan een selectiekader te zien met vierkantjes.

Als je met de muis op zo'n vierkantje gaat staan krijg je pijltjes, je kan dan de afbeelding uitrekken of verkleinen.

Bovenaan de afbeelding zie je een vierkantje met een gebogen pijltje daar kan je de afbeelding draaien.

post-23245-1417705489,6335_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best behoud je het kaartje uit bericht 1 als sjabloon, daar pas je telkens de tekst aan.

Dan gebruik je bijvoorbeeld het knipprogramma om het geheel als afbeelding uit te knippen.

Sla de afbeelding op en open dan Word, voeg de afbeelding in doe dat nog drie keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Dus afbeelding 1 dat was die van mij onder word die pas ik aan dan met knipprogramma bewerken terug opslaan word openen nieuw blad en dan invoegen afbeelding en dit 4 maal en dan ook marges op 1 zetten eventueel

groetjes

- - - Updated - - -

Ben al zover dat ik 2 kaartjes langs elkaar krijg maar geen 4

groetjes

- - - Updated - - -

Beste,

Het is me gelukt ik krijg er 4 op 1 pagina.

hartelijk bedankt

groetjes tasjake

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Het is me gelukt ik krijg er 4 op 1 pagina.

hartelijk bedankt

groetjes tasjake

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Dan sluiten we het topic netjes af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.