Ga naar inhoud

zelfverspringend venster met afbeeldingen

snowi

Aanbevolen berichten

Ik heb een afbeelding van de muis bijgevoegd. Er straalt een rood lampje onderaan. (optisch oog?) Niet op batterijen.

Ik zal, jammer genoeg pas in ’t weekend met de muis van mijn zoon zijn laptop kunnen testen. Zelf heb ik geen reserve.

Wel naar de winkel gebeld, maar echt goedkoop zijn die ook al niet meer.

Maar wat ik ook nog vaststelde is, dat deze problemen zich niet voordoen als ik in Windows Verkenner ben en er mappen uitkies waarvan ik weet dat ze heel veel documenten hebben. Ook niet op een andere partitie met uitsluitend foto’s, dan werkt alles feilloos.

Zie bijlage aub.

post-42414-1417705497,3431_thumb.jpg

post-42414-1417705497,3588_thumb.jpg

post-42414-1417705497,3923_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn frank (of is het euro?) begint te vallen.

Ik heb de afbeelding uit je eerste bericht nog eens bekeken en een rode cirkel getrokken rond een symbool op de menubalk.

post-940-1417705497,6673_thumb.jpg

Hiermee kan je de weergave van de map aanpassen. Klik op dat symbool en kies dan voor details.

Je bestanden zullen nu allemaal onder elkaar worden weergegeven (zoals in de verkenner) en niet meer in kolommen.

Je moet dan scrollen naar onder en naar boven om je bestanden te selecteren en het venster zal niet meer van links naar rechts verspringen.

Helaas wordt deze instelling niet bewaard en zal je dit opnieuw moeten aanpassen telkens je bestanden wil uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie Wabbit

Ik heb het direct geprobeerd met de muis en eenmaal op het rechter pijltje geklikt , loopt hij als gek naar beneden.

Maar:

Nu van “lijst” naar “details” gebracht, en nu hoef ik maar de eerste/bovenste foto aan te klikken en...oh wonder is geschied: nu kan ik met page up- en down per beeldvenster naar beneden gaan of met de pijltjestoetsen per foto naar beneden of boven gaan. Eventueel dan weer verder pagedown of pageup is geen enkel probleem.

(vroeger had mijn PC dat probleempje niet, maar gezien ik/we toch zullen moeten overschakelen naar een nieuw besturingssysteem in 2014, wou ik toch in vriendschap afscheid nemen van windows XP.;-))

En dit is de oplossing.

Ik moet ook maar eenmalig die vele foto selecteren om op te laden en zal nu nogal een pak gemakkelijker gaan dan voorheen. Het was alsof ik vinger- handenvlug met een spelconsole bezig was...

Ik ben heel, heel tevreden. Ik vond het eerlijk gezegd wat genant worden, temeer daar het nu ook weer geen PC-crash was.

Maar ik ben er wel enorm mee geholpen.

Mag ik je dan uitzonderlijk danken voor al de moeite die je deed om me, van toch wel een soms erg enerverend gedoe met dat rollend venster,, te willen afhelpen.

Met vriendelijke groeten,

Snowi

NB. Neem maar die Euro. Is 40 x meer waard dan een Frank. Je hebt het meer dan verdiend:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oorzaak van het eigenlijke probleem zullen we waarschijnlijk niet kunnen achterhalen maar je hebt nu een werkbare tussenoplossing en dat is toch ook al wat.

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost.

Nog veel computerplezier :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.