Ga naar inhoud

out-of-the-box bios versie moederbord GA-78LMT-USB3 Rev. 4.1(Gigabyte)


gar-wier

Aanbevolen berichten

Hoi! ik heb zojuist de Gigabyte GA-78LMT-USB3 Rev. 4.1 van Azerty besteld. Weet iemand wat voor BIOS versie deze zal hebben of waar ik dat kan vinden(dat is namelijk bepalend voor of mijn cpu wordt ondersteund), of hangt dat af van wanneer het moederbord gefabriceerd is? In het geval van het laatste: welke BIOS versie zal het moederbord dan ten minste hebben? bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben vastgesteld dat je inmiddels al geholpen wordt op NCF, door één van onze "ervaren leden" trouwens. Het heeft dan ook weinig zin om dubbel werk te verrichten, zowel voor jou, als voor onze medewerkers. Ga gewoon even door op het andere forum, zo blijft voor iedereen duidelijk wat er allemaal op je PC gebeurt. Mocht de hulp daar stopgezet worden, dan mag je uiteraard altijd terugkeren naar dit forum. Ondertussen sluiten we dit topic even af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.