Ga naar inhoud

Adobe Flash Player

rogera

Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds enige dagen kan ik geen livestream van vrt (of de redactie) meer afspelen. Bij het opstarten van de video van De Redactie zegt de pc dat er Adobe Flash Player nodig is. Ik heb dit al verschillende geïnstalleerd en terug verwijderd, ook volgens de uninstall procedure van Adobe. Niets helpt. Bij radio1 enz zegt hij dat er goede kwaliteit is maar er is geen geluid. Als ik Windows Media Player opstart kan ik wel geluid weergeven dat op de harde schijf staat.

Kan iemand me helpen plse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pc naar 1 maand geleden teruggezet. Het probleem is daarmee opgelost. Alleen zegt hij nu dat ik een oude versie van Firefox en Flash Player heb. Ik heb intussen wel een update van Java gedaan en het systeem blijft werken. Dus momenteel opgelost. Als ik na een update van Firefox terug probleem heb kom ik wel terug om raad. Beste dank voor de suggestie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De radiospeler werkt nog steeds maar ik kan bepaalde pdf documenten niet meer openen met Adobe Reader XI. Het geeft error 57. Heb reeds geprobeerd de settings te verzetten en nog eens teruggezet met systeemherstel maar het helpt niet. Ik zie wel dat er soms verwezen wordt naar Flash Player (opnieuw....). Ik heb de laatste versie van Flash Player nog eens gedownload maar het probleem blijft zich voordoen. Zo zit ik weer bij de Flash Player. Zijn er nog suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.