Ga naar inhoud

Start niet op vreemde geluiden..


Tinker

Aanbevolen berichten

Fijne middag mensen van pc forum.

zoals je misschien aan mn status kan zien ben ik een pc analfabeet ik heb altijd problemen met hardware

mijn acer laptop die kapot is is inmiddels weer gemaakt en er moest veel geld betaald worde. En nu is mijn packard bell laptop kapot het is is een easynote te en als ik hem opstart komt er gewoon normaalcht merk te staan die even zit te laden maar daarna komen er vreemde geluiden en er komt automatische herstel te staan het beeld word zwart en na een half uur kwam er beeld met tosihba boot system shit ik doe enter en vervolgens staat er dat ie niet werkt dus ik kan mn laptop niet gebruiken. Nu ik het weer deed doet ie helemaal niks. Toen ging ik het laptop open maken en het bleek dat het geluid uit het cd driver kwam, watik niet snap is mijn laptop deed het gister perfect en ik neem hem even mee naar een andere kamer.. En dan gaat hij vreemd doen terwijl de laptop niet eens vol zit echt vreemd dat ik altijd problemen ermee heb hopelijk kunnen julliehelpen.

aangepast door Tinker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tinker,

Ik kan je helaas niet helpen, ik ben ook geen held met problemen. Enkel kan ik je zeggen dat ik prima geholpen word hier, je moet enkel een beetje geduld hebben, de mensen hier die hulp kunnen bieden doen dit (vermoed ik) in hun vrije tijd.

Wat ik je wel kan adviseren is, om een je probleem wat duidelijker te omschrijven, ook helpt het om zoveel mogelijk informatie te geven van je laptop. Ik heb zelf ook een Packard Bell laptop. Easynote_TK87-GO-231NL je vind dit als het goed is op de onderkant van de laptop op een sticker, vermeld dit hele nummer zodat ze weten om welke laptop het precies gaat.

Ook kan je door op 'meer opties' te drukken rechts onderaan een overzichtelijke lijst met de stappen die je precies hebt gehad maken. Deze lijst vind je in de middelste rij.

  1. Voorbeeld:
  2. Start PC op
  3. Krijg zwart scherm
  4. Reageerd niet meer.

Je maakt deze lijst door na je tekst te hebben geplaats op enter te drukken, als je dan klaar bent met de stappen te beschrijven druk je 2 maal op enter. Hoe meer informatie je geeft, hoe makkelijker het is voor de mensen hier om te gaan zoeken wat het probleem kan veroorzaken.

Hopelijk hiermee je een klein beetje geholpen te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt je laptop niet meer nadat je hem hebt opengemaakt? Ik ben bang dat er dan iets is los geraakt. Zeker een laptop is fijn spul wat maar weinig nodig heeft bij openmaken om niet meer te werken.Voordat je de laptop weer open maakt, haal eerst de batterij even los en plaats deze dan weer terug

Sluit dan de laptop op de voeding aan en kijk of de laptop dan wel wil starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als toevoeging aan wat de twee voorgaande leden Kiwiandapple en Kapitein Kirk hebben gemeld/voorgesteld (waarvoor mijn oprechte dank:top:)zou ik er ook graag op wijzen dat geduld 1 van de voornaamste geneugten is in het leven.

WIJ hier als team zijn hier allemaal op vrijwillige basis en dus om die reden zijn we niet altijd beschikbaar uiteraard.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.