Ga naar inhoud

Opstart & Videokaart problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb al geruime tijd problemen met mijn computer, bij het opstarten verschijnen er bijna altijd strepen of blokjes in het beeld.

Hij gaf ook vaak aan dat er CPU-Fan problemen waren maar te heet word hij niet.

ik heb hem laatst weggebracht om te repareren maar kreeg toen te horen dat hij geen van deze problemen vertoonden toen hij getest werd.

( ik heb dit zelf niet gezien). Eenmaal thuis aangekomen had ik weer precies dezelfde problemen.

post-44434-1417705489,2008_thumb.jpg

Wanneer hij wel eindelijk een keer goed is opgestart en ik wil een spel gaan spelen loopt hij na een minuut of twee, drie weer vast en verschijnen

de blokjes weer in beeld. Waarna hij vaak opnieuw opstart of na een paar seconden weer verdergaat om daarna weer opnieuw vast te lopen.

soms gebeurd dit ook ineens als ik gewoon aan het internetten ofzo ben.

post-44434-1417705489,2793_thumb.jpg

deze laatste fout heb ik volgens mij pas deze week voor het eerst gezien, maar het lijkt op een fout met het geheugen?

post-44434-1417705489,3557_thumb.jpg

Wat ik me nu afvraag is hoe het kan dat hij bij de reparateur het wel goed zou doen ( als dit echt het geval is ) en bij mij niet.

En wat het probleem is en wat ik er aan kan doen.

bedankt voor de hulp alvast.

mijn computer specs:

post-44434-1417705489,4346_thumb.jpg

post-44434-1417705486,6703_thumb.jpg

post-44434-1417705486,7361_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ArjanWillem,

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.