Ga naar inhoud

Externe schijf Medion HD 2GO werkt niet


Cyberal

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een aantal jaren in het bezit van een externe harde schijf van het merk Medion type HD 2 Go met een opslagcapaciteit van 1.5 TB. Mijn probleem is nu dat mijn schijf niet meer werkt. als ik de voeding aansluit dan hoor ik de schijf wel draaien maar het blauwe lampje gaat niet branden, ook ziet mijn laptop deze schijf niet zowel als in de verkenner als in de schijfbeheer. Heeft iemand een oplossing voor mij voor dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Cyberal,

Blijkbaar is uw probleem een niet alleenstaand feit.

Meerdere leden hebben dit ook al gemeld hier op dit forum.

Kijk even op deze discussie of dit jou ook kan helpen: http://www.pc-helpforum.be/f186/medion-hddrive-2go-1-5tb-wordt-41625/

- - - Updated - - -

Dat het lampje niet brand baard me wel wat zorgen, het zou kunnen zijn dat de voeding niet goed meer werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hensyr

Bedankt voor jouw reactie. Deze topic had ik al gezien en geprobeerd, omdat de symptomen die daar waren opgesomd hetzelfde waren als die bij mij, alleen werkte de genoemde oplossing bij mij niet.

aangepast door Cyberal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.