Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inloggen lukt, print screen ook (dus geen printer probleem) maar als ik iets anders wil uitprinten moet ik eerst het bestand openen en dan krijg ik: 'internet explorer werkt niet meer', ik moet heropstarten en alles herbegint van vooraf aan tot aan... Ik werk in Parallels op mijn iMac met Windows 7 voor bankverrichtingen. Ik geraak zonder problemen op de website van de bank, kan inloggen en alles opvragen zoals bijvoorbeeld de rekening uittreksels (in pdf bestand) maar van zodra ik vraag om af te printen krijg ik: "internet explorer werkt niet meer"? Ook als ik het in een ander dan een pdf bestand opvraag kan ik het niet openen, ik krijg telkens opnieuw "internet explorer werkt niet meer", ik krijg er het zuur van ! Iemand enig idee en oplossing ? Alvast dank... !

Oh ja, voor ik het vergeet: dit krijg ik te zien als ik de foutdetails opvraag: Internet explorer werkt niet meer

Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH

Naam van de toepassing: IEXPLORE.EXE

Versie van toepassing: 10.0.9200.16635

Tijdstempel van toepassing: 51b7a8e3

Naam van foutmodule: WBLIND64.dll

Versie van foutmodule: 7.1.0.0

Tijdstempel van foutmodule: 4c20bc67

Uitzonderingscode: c0000005

Uitzonderingsmarge: 000000000005f440

Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie 1: 08e2

Aanvullende informatie 2: 08e2ffa134dcf4da4074b8c9ad27ea84

Aanvullende informatie 3: 07e6

Aanvullende informatie 4: 07e6a496335e564acd757c97cf78299d

Geplaatst: (aangepast)

@ patsy.m,

Probeer het volgende, neem een kijkje bij Apparaatbeheer, zie je 'gele uitroeptekens' bij de Netwerk adapters?

Indien Ja:

• Bij de netwerkadapters waar een gele uitroepteken aanwezig is verwijder het stuurprogramma.
  • Ga daarna naar Computer -nog bij Apparaatbeheer, boven aan-, klik met de rechtermuisknop en daarna laten scannen.

Herstart de computer.

aangepast door iEscape
typo
Geplaatst:

Heb het anders opgelost: heb die Parallels eraf gesmeten, telkens als ik problemen had met de computer was het in Parallels. Dat was in eerste instantie ook de reden waarom ik een Apple (iMac) gekocht heb maar de bank werkte vroeger nog niet met OS X nu wel dus en mijn oud facturatie programma was ook nog onder windows, vandaar Parallels. Als ik al problemen had met mijn iMac was het enkel omdat ik er nog niet mee overweg kon, nu is dat probleem ook opgelost en met de Parallels eraf en een nieuw facturatieprogramma dat op mijn macske draait ben ik verlost van windows, halleluja xD Dus, bedankt voor uw reactie, maar 't is niet meer nodig, Internet Explorer ligt in de vuilbak, leve Safari !

Geplaatst:

@ patsy.m,

Heb het anders opgelost: heb die Parallels eraf gesmeten, telkens als ik problemen had met de computer was het in Parallels. Dat was in eerste instantie ook de reden waarom ik een Apple (iMac) gekocht heb maar de bank werkte vroeger nog niet met OS X nu wel dus en mijn oud facturatie programma was ook nog onder windows, vandaar Parallels. Als ik al problemen had met mijn iMac was het enkel omdat ik er nog niet mee overweg kon, nu is dat probleem ook opgelost en met de Parallels eraf en een nieuw facturatieprogramma dat op mijn macske draait ben ik verlost van windows, halleluja xD Dus, bedankt voor uw reactie, maar 't is niet meer nodig, Internet Explorer ligt in de vuilbak, leve Safari !

Dat is super verstandig :top:

Safari ie een super browser xD

Want ik vraag me af waarom je IE op de iMac hebt staan?

Microsoft eindigde ondersteuning voor IE voor Mac op 31 december 2005, en biedt geen verdere beveiliging of prestaties updates.

Het vervelende aan parallels is dat ze bij een upgrade redelijk stilzwijgend allemaal wijzigingen doorvoeren aan je virtual machines.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.