Ga naar inhoud

verborgen virus of ongewenst programma

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nergens iets gevonden. Ik denk dus dat het aan mijn antivirus zal liggen. Heb ondertussen ook al eens geprobeerd om te scannen met Karspersky en die vind ook niets terug.

Mag/zal er dus vanuit gaan dat de pc virusvrij is.

Maar probleem met office is nog steeds hetzelfde. Link kan niet geopend worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een officiële Office-CD of -DVD. Dan lijkt het best om Office hiermee eens te corrigeren. Lukt het, dan is je probleem opgelost. Lukt het niet, dan moeten we verder gaan zoeken. Maar ofwel zit het in Outlook, ofwel in het globale Office-pakket ... en dat zou dan kunnen blijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg telkens problemen met het herstellen van office. Krijg altijd een blauw scherm met daarop een volledige tekst dat Windows moet worden afgesloten wegens fouten of fout programma. Heb het nog een paar keer geprobeerd maar lukt echt niet om office te herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een beetje van alles geprobeerd, tot ik zelf ook niet meer verder kon. Ik heb office er gewoon af gesmeten en probeer het nu terug te installeren. Van zodra ik de DVD van office in de pc zet begint hij als zot te draaien en sluit zichzelf zonder enige verwittiging gewoon af. Heb een test gedaan met een gewone dvd met film erop en hij herkent de dvd maar je krijgt de inhoud echt niet geopend. Hij schakelt zichzelf telkens in slaapstand om nadien terug op te starten. All by himself. Kan toch niets met koeling te maken hebben? Je hoort de pc wel hoog in toeren gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.