Ga naar inhoud

iPhone 4 wordt niet herkend

sonjaj

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sonja, 16 jaar en helemaal nieuw op dit forum.

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe Samsung series 5 laptop met windows 8.

Misschien kennen de iPhone-gebruikers het wel; je moet je telefoon synchroniseren met iTunes.

Het downloaden van iTunes gaat zonder problemen, maar zodra ik moet iPhone 4 met een usb-kabel aansluit, wordt de volgende melding gegeven:

Het USB-apparaat wordt niet herkend

Het laatste USB-apparaat dat u op deze computer heeft aangesloten, heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer.

Aanbeveling

Probeer het apparaat opnieuw te verbinden. Als het nog steeds niet wordt herkend, werkt het mogelijk niet goed.

Ik heb de beide poorten al verscheidene keren geprobeerd, maar helaas zonder succes. De iPhone begint wel met opladen na aansluiten, dus een kapotte poort betwijfel ik zelf.

Ook heb ik al een paar keer iTunes en alle Apple-programma's verwijderd en er opnieuw opgezet, maar ook nog steeds geen succes.

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen, want ik ruk bijna het haar van mijn hoofd.

Alvast bedankt!

Sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sonja,

:welkom: op PCH!.

Probeer het volgende:

• [tip] voordat je de iPhone aansluit aan de computer start iTunes eerst op.
  • Sluit de iPhone aan de computer.
  • Ga naar Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer\Computerbeheer.
  • Bij Apparaatbeheer >> klik met de rechtermuisknop op Apple iPhone >> Installatie ongedaan maken.
  • post-41531-1417705490,5841_thumb.jpg
  • Sluit Computerbeheer af via Bestand >> Afsluiten.
  • Koppel de iPhone af van de computer.
  • Even geduld . . . even wachten.
  • Sluit de iPhone weer aan de computer.
  • Als het goed is wordt nu het juiste stuurprogramma weer geïnstalleerd.

Let op: ik heb géén Windows 8, de beschrijving naar Apparaatbeheer zal iets afwijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.