Ga naar inhoud

Kleur scherm

safatjeuh

Aanbevolen berichten

Hallo , ik heb een laptop packerd bell ik had vandaag met ruitenreiniger mijn laptop geveegd zijn scherm enz... en na 30minuten ongeveer zag opeens alle plekken waar da zwart is paars en groen en da is nog altijd zo wat zou probleem zijn en hoe zou ik het kunnen oplossen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier worden reeds meerdere jaren alle laptopschermen wekelijks gepoetst met ruitenreiniger (Instanet) en dat zonder problemen...wat je echter NIET mag doen is het product rechtstreeks op het scherm vernevelen. Op die manier kan het inderdaad je scherm aantasten, zeker bij overmatig gebruik...het product "kruipt" dan onder de beschermlaag van het scherm en kan dan aanleiding zijn van verkleuringen. Keurig doseren op het poetspapier heeft geen schadelijke impact.

Buiten het posten van de gevraagde foto kan je ook eens een extern scherm aansluiten ter vergelijking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Plaats eerst eens wat foto's van de toestand van het scherm, zowel als deze aan als uit staat. Op deze manier kunnen wel wellicht beter het probleem beoordelen en tot een oplossing komen.

Als de anti-reflecterende coatingvan het scherm is aangetast dan valt er eigenlijk weinig meer te doen, maar zoals gevraagd plaats eerst eens wat (duidelijke) foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.