Ga naar inhoud

Bluescreen na booten windows 7

Jordyy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Gisterenavond na mn nieuwe SLI kaarten te installeren (watergekoeld) heb ik bluescreens , de eerste paar keren rebooten om drivers te installeren liepen vlot maar dan zag ik dat mn ene kaart niet volledig erin zat dus heb hem een klein duwtje gegeven tot hij erin zat ( toen hij af was) dan booten eh woop .. bluescreen.

Hij begint dus met booten van moederbord logo daarna windows starten , dan valt de monitor uit en dan weer aan en dan krijg ik een bluescreen. Dus , ik kan geen welkom scherm zien.

Ik heb al geprobeerd de bios te resetten , maar dit helpt niet , ik krijg wel de mogelijkheid om in veilige modus te gaan.

Mvg,

Jordyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mij niet vergis is een BSOD een softwareprobleem... Dus ik denk dat uw stuurprogramma van uw grafische kaart een crasht door het feit dat ie verkeerde i/o krijgt van uw hardware. Misschien kan je in veilige modus de stuurprogramma's er af gooien en opnieuw beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@klik

Allereerst is een BSOD niet ALTIJD een software probleem hoor.

@Jordyy

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.