Ga naar inhoud

IE10 compatibel met Adobe Reader 11.0.3 ?

hes

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Onlangs werd browserversie IE10 op mijn pc geïnstalleerd (blijkbaar stond er aangevinkt dat de nieuwe versies automatisch gedownload mogen worden).

Ik vroeg me nu af of dit compatibel is met Adobe Reader XI (staat ook op mijn pc geïnstalleerd).

Mijn probleem is dat ik af en toe op een site kom waar ik dan een link heb naar een pdf-file. Als ik erop klik, wordt er een nieuw (internet)scherm geopend, maar dit is wit met boven in de linkerhoek een klein zwart vierkantje met een kruisje erin.

Ik heb Reader al eens verwijderd en terug geïnstalleerd : heeft niet geholpen.

site van Adobe staat dat je de temporary internet files eens moet deleten : helpt ook niet.

Ik ben eens gaan kijken of de files met extensie pdf wel gelinkt zijn aan het programma : ja

Op sommige sites vind ik terug dat voor IE10 een recente versie van Adobe reader nodig is : is de laatste en er zijn geen nieuwe updates voorhanden.

Een pdf die op de pc staat, die kan ik wel openen.

Kan dit iets te maken hebben met 32-bit of 64-bit van de browser?

Heeft iemand al dit probleem gehad en weet die persoon misschien de oplossing?

Alvast bedankt voor de tips!

gr,

Heidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar staat 3 dingen aangekruist :

standaard weergeven in leesmodus

snelle webweergave toestaan

speculatief downloaden op de achtergrond toestaan

als ik daar op "eigenschappen voor internet" klik, en ga kijken bij "manage add-ons", dan staat Adobe Reader als enable, en het is een 32bit.

bestaat er een optie waarbij je de file gewoon kan downloaden ipv op webpagina te bekijken, zodanig dat je die nadien in het programma adobe reader kan gaan bekijken? Dat zou me ook al heel gelukkig maken :-) als ik mijn files maar kan bekijken :-)

of is het misschien beter om een 2e browser te installeren, bv google chrome, waarmee dit misschien wel lukt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breng je Internet Explorer eens terug naar zijn standaardinstellingen:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips.

Ik heb gedaan wat u voorstelde, maar helaas zonder resultaat.

Vervolgens weer - wat gefrustreerd - zitten rondsurfen en vond ergens iemand die ook problemen had met een of ander programma en IE10. Deze persoon zei dat hij IE10 er terug afgegooid heeft en een oudere versie van browser geactiveerd.

Wel, ik vond het het proberen waard en ja hoor, ik kan weer volop pdf files bekijken! Hoe simpel het soms toch kan zijn, je moet er alleen maar aan denken ...

Nogmaals bedankt allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.