Ga naar inhoud

Printer installatie HP


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een groot probleem, mijn printer HP B110 ( all in one) wilde op een gegeven moment niet meer scannen. Ik heb dus al de software verwijderd en terug geïnstalleerd maar ik krijg hem maar niet aan de praat. Terwijl hij de software aan het installeren is, vind hij ergens een fout in windows en verwijderd hij automatisch terug de HP software. Ik heb al de software van de bijgeleverde cd-rom geprobeerd alsook de software van de website van HP maar geraak er maar niet aan uit- iemand een idee?

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zet je PC eens terug naar een herstelpunt voor het probleem begon.

Als je niet weet hoe dat moet geef dan door welke Windows versie je gebruikt.

Ik werk met windows 7, ik heb via de zoekfunctie gevonden hoe ik de computer terug kan zetten maar er staan maar 3 herstelpunten op en die dateren allemaal van na de problemen met de printer :-(

Misschien een ander idee?

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook de mogelijkheid gebruikt om naar oudere datums te zoeken in het venster voor systeemherstel?

Indien er geen herstelpunt beschikbaar is verwijder dan eens alle software die samen hoort bij je HP "all in one".

Voer dan onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Geef dan ook door over welke Windows bit-versie het gaat (32 of 64 bit).

Achter B110 zou nog een letter moeten komen (A,B,C of D) geef dat ook door als je wil.

Dan kunnen we naar de correcte drivers en software zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ccleaner kan ik maar ik had er niet aan gedacht het uit te voeren na het verwijderen van de software. Dit heb ik nu wel gedaan en dan terug naar de site van hp om de software te downloaden via volgende link: Download software en drivers HP Photosmart draadloze e-alles-in-één printer - B110a | HP®-ondersteuning wij hebben een 64 bit systeem. Alles was zo goed als wel geïnstalleerd en dan kom er terug dezelfde fout op: HP installatiefout Windows 7 volg de instructies. Als ik deze volg word de software terug verwijderd en komt er een bestandje op het bureaublad te staan met instructies. Deze instructies zeggen om na te kijken of er een update kan gedaan worden van windows (wat niet het geval is) en dan terug proberen de software van hp te installeren wat me terug op de installatiefout brengt ???

aangepast door kape
quote verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.