Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Ga naar deze foutafhandeling site

Scroll naar beneden en klik op de + van Windows 7 en daar ziet je dan wat je moet doen.

Alles stappen doorlopen en uitgevoerd, MAAR terug dezelfde fout bij het installeren van de software :-(

Ik weet het niet meer hoor, jij nog een ideetje?

Alvast bedankt voor de info

Geplaatst:

In de link gegeven door Stegisoft staat ook dat je ondanks de installatie niet volledig geslaagd is toch eens moet testen of het printen en scannen lukt, is dat geprobeerd?

post-23245-1417705498,6027_thumb.png

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb dit geprobeerd en het printen en kopieren werkt maar scannen kan alleen gebeuren via de computer (HP solution center). Als ik HP solution center wil openen dan geeft hij volgende fout:

[ATTACH]27179[/ATTACH]

Als ik de cr-rom er dan insteek zegt hij dat alle software gedownload is.

Solution center.pdf

aangepast door kape
quote verwijderd
Geplaatst: (aangepast)

Als ik op de scanknop druk heb ik de volgende mogelijkheid:

Scannen naar pc - dan zegt hij: scanfout: scan vanaf de computer of raadpleeg documentatie: druk op OK

scan naar kaart - dat kan ik wel doen als ik er een geheugenkaart insteek, geprobeerd en dit werkt wel.

opn afdr.: dit is voor een foto te scannen en opnieuw af te printen

Er moet dus ergens iets met de installatie software niet juist zitten denk ik.

aangepast door kape
quote verwijderd
Geplaatst:

Ik zit met een groot probleem, mijn printer HP B110 ( all in one) wilde op een gegeven moment niet meer scannen.

Er kan natuurlijk ook een hardwarematig probleem aan je scanner.

Kreeg je foutmeldingen of..... als je wou scannen?

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ben je in de mogelijkheid om de scanner op een andere PC te testen?

Ha nog nietaan gedacht, juist terug van vakantie. Ik ga dit vandaag of morgen proberen, ik hou jullie op de hoogte...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.