Ga naar inhoud

nu al minutenlang wachte voor ik sites kan komen..

rogier

Aanbevolen berichten

Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden, kreeg deze melding.

- - - Updated - - -

Zal jammer genoeg niets anders opzitten dan op zoek naar een nieuwe pc, kan niet zonder :-) daag gaat mijn reisje naar de ardennen ....

aangepast door rogier
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de recovery disc, kan ik als 0 kenner zelf alles eraf doen en opnieuw windows plaatsen, mogelijk met een stappenplan om win 7 eraf te doen, en dan opnieuw te plaatsen ?.

Ben dan wel al mijn programma's kwijt, en zal die dus moeten vanaf het internet laden.

Maar alle foto's en actions, documenten, zijn nu overgezet op een mobiele schijf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of er geen hulpprogramma's geinstalleerd zijn door Medion zelf om de pc terug naar de fabriekstoestand te zetten.

Meestal wordt in de handleiding ook melding gemaakt van deze mogelijkheid en de te volgen werkwijze (indien ze voorzien is).

Dat gaat een stuk sneller en eenvoudiger dan zelf alles te herinstalleren.

Kan je het juiste model en eventueel msn nummer van je pc eens opgeven?

Dit staat normaal allemaal op een etiketje aan de onderkant van een laptop of op de achterkant van een vaste pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind verder niets op de pc om te herstellen naar fabrieksinstellingen.
Blijkbaar is er geen speciale software voorzien maar er is wel een manier op de pc te herstellen naar de fabrieksinstellingen.

Kijk in het boekje eens bij hoofdstuk 4 naar kooptoestand herstellen op blz 67.

Als je het niet terugvind in jouw boekje, kan je de handleiding als pdf bestand hier downloaden.

Of je doet het met de bijlage hieronder; dat is een kopie van de blz 67.

Kooptoestand herstellen.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, als ik alle foto's op de externe schijf gezet, krijg zal ik mij er eens aan wagen ;-)

Alhoewel ik dit nog nooit zag verschijnen bij de start; Druk bij de melding „ press F11 to run recovery.?

Press F11 to run recovery

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.