Ga naar inhoud

Foutmelding over SSD

Aanbevolen berichten

Die tests heb ik uitgevoerd, dat leverde het volgende resultaat op: "End-to-end Error Detection Count" en: "Contact your reseller or local Intel representative for assistance." Zie ook het meegestuurde plaatje.

Daarop is ook te zien:

• Raw: 4
  • Normalized: 96
  • Threshold: 99

Ik krijg ook het advies om nieuwe firmware te installeren en de system tuner aan het werk te zetten.

Zou dat de problemen kunnenverhelpen of juist erger maken?

Mvg,

Henk

post-31641-1417705497,5009_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nou, ruim 3 dagen nadat ik een mail gestuurd heb naar Medion, is er eindelijk een eerste reactie.

Ze schrijven het volgende:

Om uit te sluiten dat het hier een software conflict betreften om te zorgen voor een schone testomgeving, raden wij u aan de PC terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Zorg dat u eerst uw belangrijke data veiligsteld op bijvoorbeeld een externe harde schijf of usb stick. Wanneer dit gebeurd is herstart u de PC, en druk u tijdens het opstarten, zodra u de melding "Press F11 to start recovery" ziet, op F11. Hiermee word het herstelprogramma gestart en kunt u de verdere instructies op het scherm volgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.

Voor dit "kluitje in het riet"-antwoord hebben ze dus 3 dagen nodig. En ze denken blijkbaar ook nog nog dat dat antwoord voldoende is. Terwijl ik ze uitvoerig de meldingen van HD-Tune en het testprogramma van Intel heb gemaild. Zou je ze niet?:ahhhhh:

Enfin ik heb terug gemaild dat ik dit antwoord onvoldoende vind en een adequate reactie verwacht.

Wordt hopelijk vervolgd.

Mvg,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wel dat het zo'n standaardantwoord is, maar het ergert me dat ze er ruim 3 dagen over doen om dat te versturen en het ergert me ook dat ze niet meteen adequaat reageren. Vooral de regel: "Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."irriteert me. Al zouden ze maar iets hebben geschreven in de trant van: breng eerst de pc terug in aankoop toestand en vertel ons dan uw bevindingen, dan kunnen we u verder helpen.

Goed genoeg off-topic hierover, dit forum gaat niet over hoe heldesken functioneren.

Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Mvg,

Henk

Mvg,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Het is één doffe ellende met Medion. Het heeft dagen geduurd eer ik de adressticker over de gewone post kreeg, terwijl ze me die per e-mail zouden sturen.

Op 9 augustus ontving ik een mail dat ze de servicebehandeling hadden afgesloten en het artikel hadden verpakt en doorgegeven aan de distributieafdeling. Er werd ook een soort track-and-trace code bij gegeven die gelinkt is aan een website van DPD. En daar wordt gemeld dat de betreffende pakketcode niet in hun bestand voorkomt.

Navraag bij Medion levert tot nu toe geen adequate reactie op. Fijn bedrijf, dat Medion!:thumpdown:

Mvg,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is dus (nog) niet onderweg!:sad

Vanmorgen maar eens gebeld en er werd gezegd dat de pc nog steeds "klaar voor verzending" staat. Dat staat-ie dus al 5 dagen! Men kon mij niet vertellen waarom. Waarschijnlijk gaat de pc in de loop van de dag op transport.

Verder vond men dat ik niets te klagen had, omdat alles binnen de termijn van 15 dagen valt. Wat dus niet waar is, want de eerste melding van het defect is gedaan op 20 juli!

Wat mij betreft is dit de laatste keer dat ik iets van Medion heb gekocht! Wat een slechte service.:thumpdown:

Ik meld dit trouwens omdat Asus op 23 juli schreef: "Prima, dan lezen we het vervolg hier wel."

Maar interesseert dit jullie wel? En is het nog wel on-topic?

Mvg,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.