Ga naar inhoud

Foutmelding over SSD

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Okay.

Inmiddels weer enkele keren met de "service"desk gebeld. Iedereeen die ik daar sprak zegt weer iets anders, maar niemand reikt een oplossing aan. Er werd donderdag beloofd dat ik nog diezelfde dag zou worden gebeld, maar dat is dus niet gebeurd.

Een andere medewerker zei toen dat zijn collega dat nooit had mogen toezeggen en dat ik maar moest wachten totdat de klachtenafdeling mij zou bellen. En dat zou, gezien de grote drukte wel tot vijf werkdagen kunnen duren. Er zijn kennelijk heel veel klachten, daar bij Medion.

En nee, ik kan niet zelf contact opnemen met die klachtenafdeling.

Enfin, in het laatste telefoongesprek (kosten 15 cent per minuut) kreeg ik te horen dat het pakket inmiddels op de site van DPD staat. Het is gemeld als "retour"met een paar codes daarbij. Wat dat alles betekende, kon deze meneer mij niet zeggen.

Het lijdzaam moeten wachten op nader bericht en op de computer duurt dus voort. De directie van Medion kan een pittige brief verwachten.

Pikant detail: ik kwam elders op internet vergelijkbare klachten tegen over de slechte service van Medion.

Mvg,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Nou, de pc is terug en werkt nu goed, geen foutmeldingen meer over de SSD.:top:

Ik had een "brief op poten" geschreven naar de directie, waar geen reactie op is gekomen.

In die brief heb ik een ultimatum gesteld: als de pc op die dag en tijd niet bij terug zou zijn, zou ik rechtsbijstand inroepen. Precies 3 kwartier voor het verstrijken van het ultimatum kwam UPS voorrijden en de pc afleveren.

Vlak daarvoor heb ik nog de helpdesk gebeld om te vragen hoe het met de pc zat en toen werd de aflevering al aangekondigd. Maar ik moeste wel zelf bellen, Zij deden dat niet uit zichzelf.

Ze hebben me toen ook beloofd dat ik een externe HDD mag uitzoeken ter compensatie van alle narigheid en de lange tijd dat de pc niet beschikbaar was. De telefoonkosten (inmiddels 20 Euro) krijg ik ook vergoed. Althans dat zeggen ze.

Nu is het afwachten, wat er allemaal van terecht komt.

Mvg,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.