Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

In ben zopas terug uit vakantie en heb een cd met muziek en 100 fotos erop meegebracht als geschenk voor mijn nonkel.

Op de verpakking staat vermeld dat hij afspeelbaar is op elke DVD speler of PC.Wat blijkt nu ,de muziek gaat alleen op een cd speler,de fotos zijn alleen zichtbaar op een pc,en op de dvd speler krijgt men ongeveer een 10 tal fotos.

Bestaat er een mogelijkheid om de muziek en de 100 fotos op een cd of dvd te zetten zodat alles speelt op een DVD speler?

Bedankt,

Marc

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Heb je alle bestanden ergewoon naartoe geplakt en dan gebrand met windows. Of heb je nero of een ander programma gebruikt? En cd's van waar en welke merk heb je gebruikt?

groetjes

Geplaatst:

Je kan de foto's via de windows verkenner kopiëren en op een andere cd branden (foto's kan je als data branden)

Als je nog vragen hebt, vraag het maar.

Geplaatst:
Als je alles als 'data-bestand' op de cd hebt gezet, dan kan je deze alleen maar lezen op een dvd speler die Divx heeft.

Meer info over Divx vindt je hier :

DivX - Wikipedia

De meetste DVD-spelers ondersteunen Divx wel. Ook is het niet zeker dat ze in DivX zijn want het is een gekochte cd/dvd denk ik.

Geplaatst:

Neen, de meeste ondersteunen het niet, dat is te algemeen gezegd hoor. Mijn ouders hebben recent nog een dvd speler gekocht van 75€ zonder Divx. Divx vindt je heel makelijk bij de dvd spelers van de aldi of de makro ( hier dan de 40 - 50€ modellen )

Geplaatst:

Al bedankt voor jullie antwoorden,

In sommige bestanden van de cd geraak ik niet in.

Ik heb wel een kunnen openen met windows mediaplayer en zo al 14 liedjes kunnen rippen.

Maar de anderen waaronder de fotos laten zich niet openen.

Marc

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.