Ga naar inhoud

[OPGELOST] Een ISO branden in Windows

ampoel

Aanbevolen berichten

Dit zou het moeten zijn:

BIOS1.jpg

Zoiets zie je als het goed is, dit is het hoofdscherm van je BIOS. Let wel: dit is dus mijn BIOS, die van jou zou er iets anders uit kunnen zien.

BIOS2.jpg

Bij mij staat helemaal bovenin de opties Main, Advanced, Power en Boot. Het Main-scherm is het scherm wat je helemaal in 't begin ziet zodra je in de bios komt, maar je moet dus in "Boot" zijn... Met de pijltjes-toetsen kun je naar "Boot" navigeren.

BIOS3.jpg

Als je in het Boot-scherm zit, moet je ongeveer zien wat je hierboven ziet. Selecteer "Boot Device Priority" (als hij wit is, is ie natuurlijk geselecteerd) en druk dan op Enter.

BIOS4.jpg

Als je die Boot Device Priority hebt geselecteerd kom je in het bovenstaande scherm terecht. Bij mij zijn er dus 3 dingen ingesteld: als eerste start bij mij mn harde schijf, daarna de floppydrive, en daarna mn DVD/CD brander.

Pioneer DVD-RW is dus de dvd-brander bij mij. Als ik wil formatteren, moet ik die Pioneer als 1st boot device instellen. Om dat te doen selecteer ik dus "1st Boot Device" en druk ik op Enter. Dan verschijnt het onderstaande schermpje midden in beeld:

BIOS5.jpg

Dit schermpje komt dus in beeld als je 1st Boot Device selecteert.

In mijn geval zou ik hier Pioneer DVD-RW moeten selecteren om hem als first boot device in te stellen... Waarschijnlijk is die van jou ook wel herkenbaar. smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.