Ga naar inhoud

netwerk inlog scherm // x-streamer

Aanbevolen berichten

Hallo wie kan mij helpen. Ik heb een x-streamer gekocht die in het netwerk hangt en in elk geval verbonden is met de harde schijf van de PC. Alles gaat goed tot op het moment dat ik de keuze heb gemaakt van welke harddisk ik de foto's of film wil bekijken die op de E: drive staan. Dus op het moment ik klik op de E (van e:drive ) komt er een popup scherm met de vraag. NETWERK LOGIN gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Ik werk niet met een inlogscherm op de PC zodat ik niet weet hoe en wat ik hier moet invullen . Wie kan mij helpen ..???

groet

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

stegisoft,

Dank Ik heb alles overeenkomstig je antwoord ingesteld. Helaas voor mij blijft de Xstreamer vragen naar NETWERK LOGIN : Gebruikersnaam en wachtwoord. Ik heb 2 PC's (ook van mijn vrouw) via een kabel in een netwerk zitten en nu dan de Xstreamer. De xstreamer ziet de harde schijf maar blijft vragen om een NETWERK LOGIN om moedeloos van te worden. Tijdens het aansluiten van een kennis heeft het apparaat zonder NETWERK LOGIN gewerkt (hij is nu 4 weken naar spanje met de caravan) , maar nu ik er weer alleen voor sta gaat het mis. Is er iemand die mij weer een stukje verder kan helpen..??? En indien ja dan graag met goede uitleg. Met mijn 75 snap ik jammer genoeg niet alle technische kreten meer. groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.