Ga naar inhoud

Belgacom internet Asus laptop Windows 7


Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb het met veel moeite kunnen installeren (denk ik althans) maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Nog steeds geen automatische verbinding met mijn bbox. Heb je nog een ander idee? Er staat nu ook zo'n wifi event router bij mijn programma's, maar geen idee wat ik daar mee aanmoet ... Kan je mij misschien nog even verder helpen?

Heel hartelijk bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wifi knop staat wel degelijk aan, want na een aantal keer proberen heb ik wel verbinding, maar het is gewoon zo omslachtig. Altijd weer 'probleem oplossen' en dan zie je wel 'verbonden' maar dat is niet het geval, dus 'verbinding verbreken' en dan weer 'verbinding maken' en dat soms tot wel vier keer toe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het juiste scherm heb.

Ik heb de Inssider opgestart, maar om een of andere reden hapert de internetverbinding dan ook

en valt de verbinding weer weg.

Het wordt ook ontzettend traag eenmaal weer verbonden.

Echt vreemd... deze laptop is nog maar net 1.5 jaar oud en wordt ook niet erg belast.post-5745-1417705511,7714_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.