Ga naar inhoud

Probleem met documenten

cijat

Aanbevolen berichten

Hallo,

Er vindt zich recent een probleem plaats op de computer van mijn vriendin.

Bepaalde bestanden die recent bijkomen in Dropbox, Downloads of bijvoorbeeld gewoon een nieuwe map dat ze aanmaakt met de naam "Foto's Spanje" Komen wel degelijk in die map terecht, maar tegelijkertijd komen er kopiën van die bestanden in de standaard windows 7 map "Afbeeldingen".

Als ik ze verwijder in de map "Afbeeldingen" verdwijnt het bestand in de andere map (bv. Dropbox) ook. Alsof de bestanden op de één of andere manier gekoppeld zijn met elkaar.

Dit probleem gebeurt met excel docs, word docs, Text docs, Foto's, Setups, ...

Alvast bedankt,

Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag cijat,

:welkom:

de standaard windows 7 map "Afbeeldingen"

Ik vermoed dat het hier over de aanwezige bibliotheken van Windows 7 gaat.

Foto's die je in een bepaalde map zelfs op een externe schijf plaatst kunnen terecht komen in " mijn afbeeldingen".

Welke mogelijkheden/ instellingen er zijn lees je in onderstaande links.

Bibliotheken - Microsoft Windows

Werken met bibliotheken

Bibliotheken: veelgestelde vragen

Hoe de indexering instellen of uitschakelen? - Microsoft Windows 7

Gratis Cursus Windows 7 - Bibliotheken

Werken met bibliotheken in Windows 7. : De Computerdokter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag cijat,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.