Ga naar inhoud

Problemen met Grapics

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik speel al lang games op mijn laptop zoals: Black Ops, Black Ops II, GTA IV, enz... Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn graphics.

Nadat nvidia een nieuwe driver-update beschikbaar had gesteld, had ik hem meteen gedownload. Nadat ik mijn laptop opnieuw opgestart

had, om de installatie af te ronden, opende ik Black Ops II. Ineens waren de grapics zo slecht geworden dat ik de vijand niet meer zag staan...

Het waren zwarte vlekken geworden en ik kon niet zeggen of het nu bij de map hoorde of dat het een vijand was. Ik heb alles geprobeerd maar te

vergeefs. Ook als ik terug een oudere driver installeer blijft het hetzelfde. Een vriend van mij dacht dat het misschien aan Physx lag, maar als ik

daarvan ook een oudere versie downloadde zei hij dat er al een nieuwere versie geïnstalleerd was en daarom geen oudere versie kan downloaden.

Alvast bedankt voor u hulp! :-)

aangepast door JelteHuibers
Typfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.