Ga naar inhoud

Incredimail werkt niet!!


Aanbevolen berichten

Hallo iEscape ,

ja ben van provider verandert ,en er wordt ook steeds gevraagd poortnummer uitgaande mail,en poortnummer inkomende mail,heb dat volgens mij goed gedaan ,maar ben niet echt een supergenie in dingen veranderen of in te stellen.

groetjes anita borgman.:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ anita,

Probeer het volgende:

Start Incredimail op

  • Extra
  • Accountinstellingen
  • dubbel klik erop
  • ga naar de Eigenschappen
  • tabblad Server voor uitgaanse e-mail (smtp)
  • een vinkje geplaatst bij Voor de server voor uitgaande e-mail (smtp) is verificatie vereist.

Zo nodig Incredimail afsluiten . . . even wachten . . . start Incredimail opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan de host mailhost.ziggo.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven.

Onderwerp 'E-mail verzenden: Foto0159, Foto0160, Foto0161, foto0162_001, Foto0163, Foto0165, Foto0166, foto0167_001, Foto0171, Foto0172, Foto0173, Foto0174, Foto0175, Foto0176, Foto0177, Foto0178, Foto0179, Foto0180, Foto0181, Foto0182, Foto0183, Foto0184, Foto0185,', Account: 'pop.ziggo.nl', Server: 'mailhost.ziggo.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

Account: 'pop.ziggo.nl', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Account: 'pop.ziggo.nl (1)', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Hallo iEscape,dit geeft windows mail nu aan....

bah wordt helemaal raar ervan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.