Ga naar inhoud

Incredimail werkt niet!!

Aanbevolen berichten

@iEscape

Hallo ik ben daar geweest ,maar heb dat zo ingesteld ik denk dat het hem in het importeren zit nu ,maar sorry ik heb er weinig versstand van...en nu als ik een ander /nieuw account aanmaak ,moet ik ws mijn oude instellingen gebruiken/importeren van (hetnet)en daar zit ik even mee ,ik heb in het ziekenhuis gelegen en daar had ik die accountgegevens mee en kwijtgeraakt .Kan ik die rgen opvragen of op laptop terugvinden?zoja graag willen weten waar..... sorry dat ik er niet veel van snap.

groetjes anita

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ anita,

Kan de host mailhost.ziggo.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven.

Account: 'pop.ziggo.nl', Server: 'mailhost.ziggo.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

Account: 'pop.ziggo.nl', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Account: 'pop.ziggo.nl (1)', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Hallo ik ben daar geweest ,maar heb dat zo ingesteld

• Krijg je bovenstaande foutmelding nog nadat je hebt ingesteld?
  • Nadat je de instellingen hebt gewijzigd, Incredimail afsluiten . . . even wachten . . . Incredimail weer opstarten.
  • Stuur een e-mailbericht naar jezelf.
  • Ik stel voor dat wij één voor één probleem gaan oplossen. Je begint met de vraag: ik kan geen emails verzenden komt dan in postvak uit
    En dat kun je oplossen met de instellingen juist in te stellen bij Incredimail, zie dat plaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.