Ga naar inhoud

Problemen met Windows Live Mail

elanto

Aanbevolen berichten

Goeden dag,

Ik zit met het volgende probleem, ik heb bij de eerste installatie moeilijkheden gehad om mijn Telenet account te installeren in WLM. Op zeker ogenblik heb ik per ongeluk de knop F11 ingedrukt terwijl die opstartte met het gevolg dat er een recovery gebeurde. Na deze nieuwe istallatie heb ik problemen met mijn Telenet account in te stellen. (telenet wachtwoord te dikwijls gebruikt door de verschillende pogingen)

Ik heb eerst WLM11 gedownload zonder die andere poespas, dat werkte niet omdat er ergens een file ontbrak.

Gisteren dan WLM 11 opnieuw gedownload met de hele poespas ( om deze nadien te kunnen verwijderen...)

In deze WLM kan ik zelfs niet (na aanklikken "nieuwe account") een niewe of andere account meer vinden.

Hoe kan ik nu dit alles eens grondig verwijderen en een propere WLM opnieuw downloaden zoadat alles werkt zoals ik het hebben wil; nl. met als hoofdaccount mijn Telenetacount.

Met vriendelijke groet en dank voor uw hulp bij voorbaat.

elanto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of verwijderen zo lukt:

• Open Programma's en onderdelen door te klikken op de knop "Start" en achtereenvolgens te klikken op "Configuratiescherm" -> "Programma's" -> "Programma's en onderdelen".
  • Dubbelklik op Windows Live Essentials.
  • Klik op "Een of meer Windows Live-programma's" verwijderen.
  • Selecteer "Mail" en klik op "Verwijderen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst nog eens geprobeerd WLM 11 te openen om er mijn Telenetaccount in te krijgen.

Krijg volgend venster: Verklaringsfout: Abort=Quit, Retry=Debug, Ignore=Continue

In dit venster een deel Engelse tekst vervolgens deze tekst in het Nerdelands:

WRSCH: registratie van assembly is uitgeschakeld.

Als u assembly-bindingsfouten wilt registreren, stelt u de registerwaarde (HKLM) Software\Microsoft\Fusion!EnableLog (DWORP) in op 1

Opmerking: er is een prestatiestraf gekoppeld aan de registratie van assembly-bindingsfouten.

Als u deze functie wilt uitschakelen verwijdert u de registerwaarde (HKLM\Software\Microsoft\Fusion\EnableLog)

Daarna gedaan wat u me schreef Via Configuratiescherm naar Programma's en onderdelen.

Daar zie ik van Windows Live Mail enkel dit staan:

- Windows Live Mesh- Active X besturingselement voor externe verbindingen

- Windows Live Mesh- Active X control remote connection

Geen WLM 11 of onderdelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.