Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En hoe ziet die beveiligingswaarschuwing eruit ? Is dat een popup op je scherm in je browser ? Of iets anders ? En welke is dan de juiste melding ?

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Nee is geen popup ik krijg er iedere keer 2 dit staat er in het kolommetje .( U gaat een beveiligde internet verbinding verlaten.De informatie die u verzendt.Kan door anderen worden bekeken dan kan ik kiezen tussen ja en nee ) De andere is :( U gaat pagina's via een beveiligde verbinding weergeven.De informatie die u met deze website uitwisselt.Kan door niemand anders op internet worden bekeken en dan kan ik alleen ok aanklikken ) ik word er niet goed van het is iedere keer als ik verander of naar een andere pagina gaat , trouwens de pagina van facebook blijft nog steeds verspringen als ik lang online ben .

Geplaatst:

Staat er op die meldingen een vakje waar je een vinkje in kan zetten ? Zo ja, doe dat dan eens ... en kijk daarna eens of de popups nog verschijnen ?

Geplaatst:
die waarschuwing is weg maar moet hij bij iedere internet pagina popups weer geven of niet want die komt niet te voor schijn .
Neen, indien de waarschuwing verdwenen is, is alles OK. Er moeten geen popups meer komen.
Geplaatst:

Heb je soms een ander scherm om eens uit te proberen ? Als het bij al je websites (FB inbegrepen) gebeurt, zou het daaraan wel eens kunnen liggen. Heb je het ook als je geen internetverbinding gebruikt (bvb. bij tekstverwerking e.d.) ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.