Ga naar inhoud

Adobe plugin crash,...supervervelend en ik krijg het niet opgelost, help mij aub??

Kabal

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik zit met een vervelend probleem.

Ik krijg elke dag een of meerdere keren de melding van een plugincrash.

Concreet betekent dit dat als ik op Youtube zit, de video gewoon stopt met spelen en ik krijg een bericht dat de flashplayer gecrasht is.

Ik heb overal rondgekeken om dit probleem op te lossen maar het lukt gewoon niet.

Ik heb de laatste versie van Adobe Flash al honderd keer gedownload en zo,...vergeet het, niks gewoon.

Ik zie door de bomen het bos niet meer en ik zou graag willen weten wat ik nu exact moet doen.

Ik gebruik Firefox.

Kan iemand mij een duidelijk stappenplan geven van a tot z hoe ik dit probleem definitief verhelp?

Het komt namelijk echt m'n strot uit!

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de aanwezige Flash Player verwijderd met de Uninstaller van Adobe zoals dat hier wordt beschreven ?...volg het stappenplan uit de link en schoon dan je PC volledig op met Ccleaner:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Na het uitvoeren van het bovenstaande herstart je je PC...nu download en installeer je Flash opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt.

Ik heb alle stappen uitgevoerd dus ik zal wel merken of het terug zou komen of niet.

Met de CC-cleaner gaf hij een paar problemen aan van Active X (flash bestanden?) dus ik heb ze allemaal laten herstellen, pc opnieuw opgestart en via Adobe de laatste flashplayer erop gezet.

Normaal zou ik dit probleem niet meer mogen krijgen dan?

Ik zal wel laten weten hoe het verder evolueert.

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer hetzelfde probleem. Het was een tijdje weg maar nu krijg ik weer plugin crashes, het stopt gewoon niet!

Nu weet ik het echt niet meer hoor.........ik heb alles al geprobeerd maar niks helpt gewoon, krijg er echt het schijt van.

Wat nu?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.