Ga naar inhoud

problemen met acer 7739z, hijack log geplaatst

bosje

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hou het nog even in de gaten ... en mocht het OK blijven moeten we nog wat opruimingswerken doen !

Dat is prima, enig idee hoe lang het ok moet blijven? Dan weet ik wanneer ik weer aan de bel kan trekken. Voor zover in ieder geval heel erg bedankt voor de hulp!

vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dagje volstaat ... als je dan geen nieuwe problemen hebt gehad, na enkele malen afsluiten en heropstarten van de PC, dan mag je wel (bijna) zeker zijn dat het nu solide loopt.

Ik dacht dat het goed ging, maar vandaag weer plotseling een wit scherm met strepen.........Weer aan de oplader, opnieuw starten en ja dan doet hij het weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een defecte batterij kan rare fenomenen veroorzaken op een laptop.

Verwijder de batterij volledig en werk enkel op netstroom.

Heb je dan nog last van die witte strepen en uitvallen?

Ga ik dit weekend proberen! Bedankt voor de tip.

vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.