Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Mischien heb je dit al gedaan, maar ik ben niet zeker. Probeer dit eens:

Klik op start en dan uitvoeren. Typ 'regedit' in en druk enter.

Zoek dan naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Policies\Explorer

als je dit gevonden hebt, zoek dan naar NoDriveTypeAutoRun.

Zorg dat de waarde hiervan 91 is.

Ondertussen zal ik eens verder zoeken!!

Ga hier nog eens naar toe en verander de waarde naar 36 (decimaal)

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Dat ben ik ook tegengekomen dat er geen automatisch afspelen meer te vinden is en dat je dan de drivers van je cd/dvd lezer moet verwijderen en opnieuw installeren. Maar het probleem is dat het bij jou niet alleen de cd/dvd lezer is maar bij alles.

Geplaatst:

Ja, dus ik weet echt niet hoe ik dit probleem kan oplossen. En dan is ook mijn vraag: hoe komt het dat ik, jij en vele anderen dit probleem krijgen? Wat veroorzaakt het probleem? Dat is eigenlijk mijn vraag. Want, ik heb toch niets verwijderd ofzo he.

Geplaatst:

Dat zal een mysterie blijven, want bij mij is het ook opeens gebeurt van de ene op de andere dag. Ik heb toen ook niets veranderd of geïnstalleerd gehad. Vaak ben ik bij het zoeken voor een oplossing tegengekomen dat het komt doordat je Nero Hebt geïnstalleerd hebt. Maar dit heb je dus niet gedaan

Geplaatst:

Uhm, ik heb een programma AutoPlayRepair gevonden. Dat is een programma zoals autofix maar dan beter. Je kan zelf instellingen over autoplay instellen. Zoals welke programma's wanneer moeten starten enz. Je kan ook de autoplay in en uitschakelen. Morgen ga ik op de andere pc eens testen of ik het zo kan repareren.

Geplaatst:

Misschien kan je dit eens doen:

Druk op WINDOWS + R en uitvoeren komt open. Geef hier sfc /scannow in en druk op enter. Het zou kunnen dat je de windows moet laten inlezen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.