Ga naar inhoud

Moeilijke keuze!

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zou een andere pc willen aanschaffen. Ik weet dat ik normaal de stappenplan moet volgen maar in mijn geval is dat niet zo gemakkelijk. Ik zou willen overgaan naar een 'all in one' toestel daar ik geen last wil hebben van aparte componenten en kabels. Ik heb al een laptop, maar zou liever toch een groter scherm hebben voor het monteren van films. Pc moet verplaatsbaar zijn en juist inpluggen van de stroom. Maar nu, ik ben al jaren windows gebruiker en werk al met windows 8 op een laptop. Ik ben eventjes gaan neuzen op de apple fora voor info over iMac 21.5". Men dochter werkt er al mee op school.

Maar voor mij is het moeilijk om een keuze te maken tussen een iMac of een 'all in one' pc van bekende merken. Wat qua betrouwbaarheid, enz...

Ik weet dat je direct de goede keuze moet maken want uitbreiden zit er meestal niet in!

Ik gebruik meestal het toestel voor de dagelijkse multimedia dingen en ook film montage en foto. Geen extra speakers en printer werkt langs wifi.

Praktisch geen budget beperking.

Hopelijk hebben jullie goede raad zoals altijd:top:

Bedankt.

Mich

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat je wilt doen is iMac prima computer.

Ik zit hier toch een paar jaar op deze forum en je heb gebruikers die vinden dat IMac niks is maar zijn ook veel Windows gebruikers die ook niks vinden.

Maar bij IMac krijgt je wel veel programma's en dat is toch wel een pluspunt.

Zelf heb ik geen maar mijn zoon had zo'n een gehad en weer verkocht doch niet omdat het geen goede computer is maar gewoon om te weten hoe Mac computer werkt.

Maar hij adviseer ook om IMac te kopen en zeker als je niks van computer kent.

Uiteraard is het geen goedkoop pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal want er zijn weinig mensen op deze forum die een IMac hebben.

Je vermeld dit pc moet verplaatsbaar zijn

Dat is voor zowel IMac als PC niet aan te raden.

In dat geval kan je beter een laptop nemen.

Het grote voordeel van IMac is dat er weinig virussen zijn terwijl voor pc heel veel zijn.

Voor games is PC dan weer beter.

Voor office en gelijkwaardig programma zijn beiden prima computers.

Tekenprogramma is bij IMac dan weer beter.

Dagelijkse multimedia dingen en ook film montage kan je zowel op IMac als PC doen.

Zijn er stukken dan moet je IMac binnen brengen terwijl je bij PC eventueel zelf kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.