Ga naar inhoud

Taakbalk

pluto 20

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Heb het volgende aan de hand,

Heb op de taakbalk een werkbalk -bureaublad-met daarop verschillende folders met snelkoppelingen welke allen werkten.

Als ik nu klick op de werkbalk bureaublad verschijnt er alleen een kader en verder niets meer te bespeuren van mappen of snelkoppelingen.

Op het bureaublad zelf staat wel alles op als ik beeld-bureaubladpictogrammen weergeven klick.

Heb al een nieuwe werkbalk snelstarten aangemaakt met daarin dezelfde snelkoppelingen maar het resultaat is juist hetzelfde,alleen een kader.

In de verkenner in bureaublad staat ook alles en werken de snelkoppelingen ook normaal.

Wat kan ik hier aan doen ?

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op de taakbalk een werkbalk -bureaublad-met daarop verschillende folders met snelkoppelingen welke allen werkten.

Als ik nu klick op de werkbalk bureaublad verschijnt er alleen een kader en verder niets meer te bespeuren van mappen of snelkoppelingen.

Dag pluto20,

:welkom:

Kan je van die taakbalk en kader eens een printscreen maken en in je volgende bericht plaatsen.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop).

Hoe je die afbeelding in je volgende bericht kan plaatsen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-44569-1417705499,3601_thumb.jpg

Goededag,bedankt voor de reactie,hier een afbeelding,de kader verdwijnt van het moment ik iets anders doe maar heb de afbeelding ongeveer zo groot gemaakt als de kader die verschijnt.

Heb ook een tweede account aangemaakt om te proberen maar geeft dezelfde fout.

Tweede account heeft een startscherm zonder tegels en kan d.m.v zoeken op het bureaublad komen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeieavond,

Heb gewoon de taakbalk die onder stond ontgrendelt en naar links gesleept.

.[h=2][/h]Heb wel daarna pokki geinstalleerd om een startmenu te krijgen,is eigenlijk een werkbalk die je kunt op en afzetten en waarmee je oa windows kunt afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens met de rechtermuisknop op je taakbalk en kies taakbalk vergrendelen.

Verder klik je in het zelfde menu op eigenschappen-> tabblad taakbalk.

Verwijder dan ook het vinkje bij taakbalk automatisch verbergen.

Is alles nu terug in orde?

Indien niet zal er gezocht moeten worden in de instellingen van Pokki.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 8 in veilige modus gestart en daar werkt de werkbalk.

In taakbeheer na achtereenvolgens uitschakelen werkt de werkbalk na stoppen van de firewall??

Nu werkt alles weer na terug opstarten en firewall terug starten ?

Ben blij dat alles terug werkt.

Groetjes aan Clarkie en iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.