Ga naar inhoud

Lag spikes tijdens multigaming + mogelijk malware

Dredg

Aanbevolen berichten

De ping waarden zijn goed zover, wat leverde het pingen naar ping 194.33.112.59 op hier zou je zo rond de 30ms moeten zitten.

De netwerkkaart lijkt me niet gelijk het probleem te zijn maar ook één of andere programma zou roet in het eten kunnen gooien.

De games die je speelt speel je natuurlijk online, kan je in deze games het IP-adres zien van de server waar je mee verbindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry voor het extreem late bericht.

Ik connecteer met een server in de UK en Polen... Maar mijn broer speelt er ook op, geen lag spikes bij hem.

Wanneer ik game met mijn acer laptop, heb ik ook geen problemen...

Daarom denk ik aan een of ander hardware probleem, maar laptop is gloednieuw!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open de opdrachtprompt als Administrator en typ de volgende vetgedrukte commando's in en telkens na ieder commando druk je op Enter.

ipconfig /flushdns

ipconfig /registerdns

ipconfig /release

ipconfig /renew

Herstart je pc en laat maar weten of het nu beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds hetzelfde...

bij de ipconfig /registerdns kreeg ik wel een error die zei dat ik geen rechten had?

Moedeloos word ik er van...

Laptop eens binnendoen?

Zou het kunnen dat er nieuwe drivers dienen geïnstalleerd te worden?

aangepast door Dredg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem geopend via administrator, kreeg geen foutmelding en heb nog steeds hetzelfde probleem.

Zou het ook niet kunnen dat ik te ver weg ben van de router? Router bevindt zich beneden, ik zit boven...maar op mijn andere laptop (Acer) heb ik geen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.