Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik op mijn MacBookPro gratis films downloaden? Met Windows kreeg ik dat nog wel voor elkaar, maar nu lukt het me beslist niet meer. Ik krijg veel adviezen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Geplaatst:

@ jan,

Hoe kan ik op mijn MacBookPro gratis films downloaden?. Ik krijg veel adviezen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Wat bedoel je met "hoe" ?

Wat voor adviezen heb je al gekregen ? dit om onnodig informatie te geven.

Geplaatst:

Met 'hoe' bedoel ik: op welke manier. Dus de procedure die ik moet volgen.

Adviezen die ik heb gekregen zijn de torrents die ik moet gebruiken (Vuze, Bittorrent, enz.) en dat ik de naam van de film moet intypen bij Google en vervolgens de titel moet kopiëren naar een torrent. Ook kreeg ik het advies om in YouTube de titel van de film in te typen en dan de link te kopiëren naar een torrent. Maar het werkte niet, of ik heb het niet goed begrepen.

Geplaatst:

@ Jan,

OK nu is het duidelijk, ik download zelf nooit films of wat dan ook.

Zou je dat wel doen met een Mac van torrents downloaden ?, weet wat je doet xD

Heb je de Firewall ingeschakeld?

Heb je een goede antivirus op je macbook pro ?

Wellicht biedt deze Handleiding voor beginners en Handleiding Utorrent (scroll ook naar de reactie van Maurice) een oplossing.

En zie ook

Met QuickTime kunt je ook downloaden, zie handleiding

Geplaatst: (aangepast)

Het downloaden met torrents kreeg is als advies. Ik heb geen idee of het ook anders kan. Als jij een ander idee hebt dan hoor ik dat natuurlijk graag. En waarom is een zogenaamde torent link op een Mac? Ik zal in ieder geval onderstaande handleidingen inzien. Alvast bedankt.

aangepast door iEscape
overbodig quoted verwijderd
Geplaatst: (aangepast)

@ jan,

Een Torrent [of BitTorrent] is een systeem om peer to peer data uit te wisselen.

Bij Apple / Mac wordt torrent een applicatie bedoelt, welke niet van de Apple Store afkomstig is.

Voordat die geïnstallerd is krijgt die een .torrent extensie.

Applicaties van de Apple Store heeft de extensie .app

post-41531-1417705499,6878_thumb.png

Zo is uTorrent, Vuze en MacX Video Converter Pro ook een applicatie [downloader] om download mogelijk te maken.

Bij iWatch en Moviemeter kunt je middels lid worden of tegen betaling films downloaden.

Ik neem aan veilig en zal zeker jouw Mac goed beveiligen xD, op z'n minst:

• de Firewall inschakelen
  • download beveiliging instellen via Systeemvoorkeuren >> Persoonlijk >> Beveiliging en privacy >> tabblad Algemeen >> Sta programma's toe die zijn gedownload vanuit: >> klik in het keuzerondje Mac App Store en bij bekende ontwikkelaars. Het slotje dicht gooien. Zodat je elke keer dat je 'iets' gaat downloaden een herinnering krijgt 'let op'. En de site kunt controleren.
  • ga naar de App Store en typ bitdefender in >> klik op Bitdefender Virus Scanner. Vanzelfsprekend dat je wekelijks de macbook gaat scannen.

En waarom is een zogenaamde torent link op een Mac?

Doordat de programma's afkomstig zijn van Elke willekeurige bron zoals Apple het noemt.

aangepast door iEscape
afbeelding togevoegd
Geplaatst:

Interessant topic waarbij toch het volgende dient opgemerkt te worden: wanneer je films gaat downloaden met µtorrent ga je tegelijkertijd ook uploaden...het uploaden is, door het aanpassen van de instellingen, wel "dichtschroefbaar" maar NIET volledig uitschakelbaar.

Het uploaden is zowel in België als in Nederland illegaal.

Geplaatst:
Interessant topic waarbij toch het volgende dient opgemerkt te worden: wanneer je films gaat downloaden met µtorrent ga je tegelijkertijd ook uploaden...het uploaden is, door het aanpassen van de instellingen, wel "dichtschroefbaar" maar NIET volledig uitschakelbaar.

Het uploaden is zowel in België als in Nederland illegaal.

Blijft inderdaad een zeer interessante discussie ... maar de verantwoordelijkheid voor legaal gebruik van programma's is de verantwoordelijkheid van jan klaasen, de starter van dit topic. De vraagstelling over het gratis downloaden van films, wijst niet meteen op een 100 % legale doelstelling, maar wij reiken enkel de tools aan om (op een legale manier) bestanden te downloaden. Doet TS dit niet, dan is dat de eigen keuze van hij/zij in deze materie.

De forumregels van PCH zijn behoorlijk duidelijk: "- Vragen naar of hulp bij het gebruik en/of het linken naar warez, serienummers (serials), cracks en illegale downloadsites voor alle producten die vallen onder het copyright (muziek, films, games, covers, teksten, software, ...) is verboden. De gebruiker is persoonlijk verantwoordelijk voor het illegaal verspreiden of het crimineel gebruik ervan en elke andere actie die ingaat tegen de Belgische en/of Nederlandse wetgeving."

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.