Ga naar inhoud

Wifi is sneller dan netwerkkabel ?

Akini

Aanbevolen berichten

Wat een dagje gisteren, 3 x telenet gebeld. ze sturen mij met de powerline stekkers naar een telenet service center, ik sta in het shopping center bij telenet oh nee dit doen wij hier niet is het antwoord, dus op naar de andere service center. daar bleken de powerlines niet op elkaar afgestemd te zijn. en krijg ik een nieuwe netwerkkabel van 0.5 en 10m. mooie service denk ik. ik grapte dat ik een lange netwerkkabel op de modem ging doortrekken via de tuin naar mijn bureau, en dus kreeg ik ze mee.

ikke blij, ha mijn probleem zal opgelost zijn. de wet van murphy, dacht er anders over.

nu blijkt mijn router het niet te willen doen. ik heb draadloos connectie maar geen internet. bij probleem oplossen geeft hij aan dat de DNS server nier reageert.

ik heb de router gerest en nu probeer ik de installatie opnieuw uit te voeren. we zien wel hoe het me vergaat.

ondertussen heb ik wel interessante dingen geleerd :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eureka Alles werkt !

al bij al zo een 11 Mbps, dit is het beste wat ik eruit kon persen. router terug aan de praat gekregen en op een andere stekker de powerline gezet.

toch vraag ik me af hoe het mogelijk is dat na een jaar werking (redelijk) alles zo op hol kan slaan?!??

sowieso Thnx !! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.