Ga naar inhoud

computer helemaal wissen/herstellen

axel321

Aanbevolen berichten

http://www.pc-helpforum.be/f163/veel-trager-geworden-dan-normaal-en-62519/ na aanleiding van deze onderwerp dat ik heb aangemaakt

hallo ik heb verschillende meldingen op mijn pc en storingen

ik ga eerst mijn problemen die ik nu op het moment heb op noemen

- vroeger als ik mijn volume hoger of lager zet zag ik een goene volume balk. maar die zie ik nu niet meer

- als ik mijn pc opstart en wil inlogen op mijn gebruikers account krijg ik soms: 'de servies user profiel servies verhindert het aanmelden de rpc is mislukt en niet uitgevoerd . geen probleem want na de tweede keer lukt het gewoon

- als ik een document wil openen krijg ik dit deze melding: deze versie van mircosoft application is niet compatibel met deze versie van mircosoft office klik-en-klaar. neem voor meer info contakt op met uw systeembeheerder

het laaste is het ergte want in die document is zeer belangrijk zonder dat kan ik mijn stage niet beginnen en dan heb ik voor niets een heropleiding gedaan van 6 maanden

Ik zou het document willen open krijgen en kan afprinten dat is het belangrijkste. want mijn toekomst als elektricien kan er van af hangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zelfde pc

ja maar die document wil ik eerst afprinten zodat ik die zeker heb. maar als ik mijn pc helemaal wis en het document staat ook op mijn pc gaat die dat dan ook niet wissen in hotmail ? omdat ik dat van hotmail heb gedownload is dat dan miss gelinkt of zo ?

ik wil mijn pc wel terug helemaal wissen of herprogrammeren maar eerst wil ik echt zekerheid hebben van dat document. en als het op papier staat ben ik gerust :-p

aangepast door axel321
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je pc een merkcomputer is (bv HP, Medion, Acer, enz) dan heb je de mogelijkheid om naar fabrieksinstelling te gaan. Daardoor worden automatisch ook alle drivers en alle meegeleverde programm's geïnstalleerd. Lees de handleiding van je pc maar eens door.

Daardoor gaan wel al je persoonlijke data(bestanden) verloren. Zorg er daarom voor dat je van AL je data een back-up op een extern medium (externe harde schijf, DVD, usb stick, enz)hebt opgeslagen zodat je deze nadien kun terug zetten.

Je mag uiteraard altijd een afdruk van om het even welk document maken maar als back-up heb je er niet veel aan. Je kunt maar moeilijk nadien dat document op basis vaan die afdruk helemaal opnieuw gaan typen hé.

Hier de nodige info betreffende het maken van back-ups:

Computer Forum - PC Web Plus ? Toon onderwerp - Windows 7 backup maken

Artikel: Gegevens bewaren: de mogelijkheden | SeniorWeb

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat die dat dan ook niet wissen in hotmail ?

Als je je hotmail online (dus via je browser) benadert, dan worden berichten pas gewist als jij ze zelf manueel verwijdert.

Benader je die hotmail via een e-mailprogramma (Windows Live Mail, Outlook, ...) dan hangt dit af van de instellingen in dit e-mailprogramma: mogelijk worden de berichten dan verwijderd van de server nadat je e-mailprogramma ze heeft opgehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is daar 100% zeker alles bij geleverd wat je nodig hebt om naar fabrieksinstelling terug te keren.

Maar ja, ik weet dat sommigen na ingebruikname van hun pc al direct van alles beginnen weg te gooien zonder te weten wat het is.

Het zat bij aankoop allemaal netjes bij de de verpakking hoor. Zelfs een handleiding waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe je een restore moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.