Ga naar inhoud

pc start niet volledig op


hansoul

Aanbevolen berichten

halo ik heb een probleem ik start mij pc op en ik kom op dit scherm wat is nu het volgt mijn toetsenbord krijgt geen stroom denk ik want als op f8 duw of del doet hij niks en toestenbord werkt 100% want komt van adere pc .... dus wat moet ik nu ??? en er staat niks anders op aangesloten van usb of dergelijke als iemand oplossing heeft laar mij aub zo snel mogelijk weten want ik heb pc dringend nodig

post-44598-1417705499,6076_thumb.jpg

alvast bedankt om te helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien herkent je PC het klavier niet, anders zou hij na enkele seconden gewoon doorstarten. Ik zou in de eerste plaats de aansluiting op de PC eens nakijken (keyboard niet verwisseld met muis ?).

Als volgende even een ander klavier lenen van iemand en kijken of dat wel werkt.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het volgende eens proberen :

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer een computer opstart tot aan het logo van de fabrikant, en niet naar Windows verder gaat, kan het zijn dat de computer zoekt naar externe opslag in externe apparaten voor het doorstart naar Windows!

Tegenwoordig zijn er veel externe apparaten die eigen geheugen opslag hebben. Ook USB toetsenborden, geheugenkaarten van gsm' s, printers met eigen geheugen slot' s enz...

Om er zeker van te zijn dat dit niet het probleem is, kan je eens het volgende doen:

  1. Sluit je computer af.
  2. Haal alle externe apparaten van je computer af, USB apparaten zoals muis, toetsenbord, printer, camera, schrijftabletten, externe harde schijven enz..., ook alle andere externe apparaten zodat je alleen nog je computer hebt.
  3. Duw de aan/uit knop om je computer aan te zetten 10 seconden ingeduwd en laat dan los.
  4. Zet nu je computer terug aan.

Als je computer nu wel doorstart tot Windows kan je een voor een je externe apparaten terug aansluiten.

Hopelijk werkt dit ook voor jouw computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.