Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een tijdje geleden melde ik dat mijn Windows Mail niet goed werkte,nl. kon mail niet binnen halen.

Dat is nog steeds zo,niemand weet raad,ook de provider niet,maar deze zendt mijn mail door naar een alternatief adres.

Als ik nu Windows Mail sluit kan ik het niet meer opnieuw opstarten????

Volgende melding komt dan post-9200-1417705499,7069_thumb.jpg

Dus ik moet Windows sluiten en opnieuw opstarten.

Weet iemand raad??????

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heb je van Windows Mail recent een update binnengehaald ? Dat zou je eens kunnen controleren bij de oude herstelpunten in Systeemherstel.

Geplaatst: (aangepast)

Volgens de foutmelding start je Windows Mail 2 x op ... maar waar je dat kan uitschakelen is mij een raadsel. Ben niet zo vertrouwd met Windows Mail. Je zou eens een ander mailprogramma kunnen downloaden (als je er nog geen tweede op de PC hebt) en dan eens kijken of je daarmee dezelfde problemen hebt ?

aangepast door kape
Geplaatst:

Heb ik reeds gedaan met Thunderbird,met eM Client, die kunnen het ook niet!!!!Alle programma's herkennen inkomende mail's en proberen ze binnen te halen maar dat gaat niet????

Geplaatst:

Heb je een firewall en antivirusprogramma dat mogelijk de zaak blokkeert. Je kan beiden eens (tijdelijk) uitschakelen als test ?

Geplaatst:
Zelfde melding met alles uitgeschakeld.
Heb je soms nog een andere account dan deze van Base ? En zo ja, heb je daar dezelfde inlogproblemen ?
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.